INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY SOUVISEJÍCÍ S AKTUÁLNÍMI DODÁVKAMI ZBOŽÍ

30/04/2020

Vážení zákazníci,

všechny organizační složky společnosti SAINT GOBAIN PAM po celém světě si velmi dobře uvědomují složitost situace související se šířením onemocnění COVID-19. Podnikli jsme řadu opatření, jejichž cílem je nadále s Vámi aktivně komunikovat, ochránit zdraví Vás, ale i našich zaměstnanců.

V současné době pracovníci obchodního, technického a zákaznického oddělení pracují v co největší míře z domova, což ale neznamená jakékoliv omezení našeho servisu pro zákazníky. Nadále můžete všechny naše zaměstnance kontaktovat prostřednictvím pracovních telefonních čísel nebo e-mailových adres. Zaměstnanci centrálního skladu v Hostivaři pracují v přísném bezpečnostním režimu,.

Naším zájmem je dodávat Vám zboží ve standardním režimu, a proto jsme navýšili zásoby, jak to jenom bylo možné (např. u trubek malých DN). Stávající situace je ovšem velmi dynamická a ovlivňují ji různá omezení v sousedních státech, ze kterých dovážíme vybrané výrobky. Musíme tak každý den vyhodnocovat oznámení našich dodavatelů, která se ze dne na den mohou měnit. Z tohoto důvodu může u některých dodávek docházet ke zpoždění.

Věřte, že je naším zájmem najít v této složité době takové řešení, které bude mít na Vás, naše zákazníky, co nejmenší negativní dopady. Budeme s Vámi nadále ve velmi úzkém kontaktu, a budeme Vás informovat o všech změnách a novinkách související se zajištěním našich dodávek.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím pracovních telefonních čísel nebo e-mailových adres.